14 de juny 2008

Negre difunts

Negre és el color del nostre restaurant, justament del mateix color que les seves parets......ja no és agradable participar d'ell i menys dinar!!Molts juguen a dominó en les seves taules de la terrassa mentre maquinen noves formes de "fotre" els pungoleros, però el nostre restaurant ja no és proper, ja no és cassolà, ja no és el que era.

Dubto que sigui un negoci productiu, però el que està clar és que ja no es un recurs social de la nostra urbanització com ho va ser temps enrera en epoca de Marcelino, Jordi i altres.

La degradació va ser paulatina però ens ha portat a convertir-lo en un local de cerimonia o la cas dels extranys!!

Ja no és un restaurant on comprar el "popeye de llimona" de l'estiu o el talladet dels hiverns mér freds.

Si us adoneu la vida pungolera es un gatet ferit i moribund....no ens queda res i no conseguim millorar.

PD: Algun veï s'ha endut el llibre i no ha deixat cap altre.....vaja colla de veïns.....roben carteres, llibres i viuen al nostre costat. TRIST, TRIST, TRIST.

Deixeble d'en banyetes.....

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Te entiendo, y no sabes como...!
Pero si te ayuda te diré que poco mal se le puede hacer ya, a nuestra Urbanización. !Es preciosa,y con un entorno inenarrable ! He sido de las pioneras en quedarme a vivir todo el año (Hace 25 años). He criado a mi hijo aquí; hoy Geólogo y más cosas...
Pero por cuestiones laborales, hasta ahora no he podido despertarme a cualquier hora de la mañana , y que solo los pájaros sean los sonidos del exterior. !Que paz..!
Espero que todos llegueis a ello.
Animo que todo lo que cae se levanta. !Vamos a ello!
Lo han intentado pero no podran hecharnos.
Que las generaciones nuevas con sus hijos, se integren, y vayan a las reuniones y hagan valer sus derechos.
Como criar a sus hijos en el mejor marco.
Las segundas viviendas lo ven desde el punto de vista pecuniario.(Que siguen siendo las más)
!Virgencita que me dejen como estoy!
Sin entusiasmo, (Por llamarlo así), NO SE HACE NADA.
!ACERCAROS A LAS REUNIONES, Y VOTAD...!
Al Ayuntamiento le cuentan los empadronados.
Por desgracia, los demás sólo son los ricos que pagan. !Y....,nos tienen ganas!

Juan Bosch ha dit...

Respeto a la opinion en la carta "Negre Difunts" le comento que tiene razón en que los tiempos han cambiado. No está Jordi, tampoco Marcelino.
No se puede imaginar en las condiciones que estaban las instalaciones del restaurante en el momento en que nosotros lo cogimos.
Hemos hecho varias remodelaciones en el interior , exterior y cocina para poder obtener los certificados técnicos y sanitarios que corresponden a nuestro sector.
Ahora todo está todo en orden.
Me sabe mal que no le guste el color que escogimos para el exterior que creimos acertado.
Nos encantaría poder enseñarle tanto a usted como a quien quiera las nuevas mejoras del restaurante que hemos hecho para que se sientan más a gusto.
Lo que si que no puedo hacer es crear una area social de club como ustedes tenian. No porqué no quiera sinó porque ustedes lo dejaron perder. Ya no existia cuando cogimos el restaurante.
Nuestra idea de negocio igual que la de usted si es empresario es hacer las cosas lo mejor posible para poder hacer de su empresa un negocio productivo y rentable. No hecemos nada más que nuestro derecho y obligación.
Me sabe muy mal sinceramente su malestar y espero poder convencerle para que siga disfrutando de su cortado y helado de limón cuando a usted le apetezca.
Le reitero que le entendemos y le agradeceriamos que entendiera que nuestra única voluntad és la de mejorar en nuestra equivocada o no, idea de negocio.
Atentamente.
Juan Bosch
Restaurante La Terrassa.

Deixeble d'en banyetes ha dit...

He llegit el seu comentari, i com és de sabis haig de rectificar. Crec que té raó que no és culpa seva la falta d'activitat del seu restaurant, crec que la inversió que ha fet ha degut ser elevada i que no haurà sigut fàcil, i en això haig de dir que el seu esforç es lloable....si senyor!! Però per altra banda cal dir que no hi ha hagut cap esforç per part de ningú de fer aquest restaurant part de la nostra vida, apropar-lo a la gent i a la vida estival o anual de la nostra urbanització. Ja no és un centre de referència de les nostres festes ni competicions esportives ni tan sols on el nostre jvent es pugui reunir. No crec que sigui culpa de vostè com a propietari, però si de una série de fets i gent que han abandonat aquesta inercia i s'han decantat per altres. Alguns intents de la gent van ser més especulatius i menys socials. No és només culpa seva....ni molt menys.....es culpa de tots....uns per abandonar-nos i confiar-nos...i d'altres pels seus interesos personals i económics....i crec que vostè sap qui son!!
Tot i així, Sr. Bosch prego disculpi si vaig ser massa contundent o poc explicit i pensi que valoro molt lo realitzat en el seu restaurant, `però m'ha de reconeixer que no es pot comparar al que era, ni la situació, ni la relació. Disculpes de nou!!