Això ha publicat el nostre company de batalla PerSpectiva en el seu blog:
Acaba de sortir publicada la resolució del Ministeri que aprova tres nous projectes de Vilamajor presentats al Fons d'Inversió Local. Tots tres corresponen a Sant Antoni:
- Reforma i ampliació edifici municipal situat al carrer Nou, num. 6, de 283.237,19 Euros.
- Urbanització Pl. del c/ França cantonada c/ Jaume Balmes, de 98.077,42 Euros.
- Arranjament de voreres i supressió de barreres arquitectòniques, de 104.453,82 Euros.
Amb aquests, ja són 4 els projectes aprovats de Sant Antoni de Vilamajor, que sumen 772.102,05 Euros, dels 901.047,00 disponibles.
Es comença a veure vindre que del nostre projecte de reformes a les pistes i piscina...al final RES de RES.....us sona la melodia??
8 comentaris:
I si no arreglen la piscina, la podràn obrir per l'estiu???
LegalmentNO......de forma pirata SI.....
Quina pena d'ajuntament si no ens ajuda......és desesperant....
Avui ha sortit un nou projecte aprovat: Rehabilitacio dels vestidors de la zona esportiva Can Miret, amb 128.944,94 Euros de pressupost.
No desespereu, encara queden uns eurets de la "pedrea" per sortir aprovats, potser us toca.
Ànim, mohicans!
Òndia! Can Miret té zona esportiva? No serà la de Les Pungoles?
Ho podeu aclarir?
Torno a ser jo: ho sento, ja s'han gastat tots els quartos!
Veure
l'ajuntament te molt mala relacio amb la junta actual, si aixo no canvia res de res.
Estoy de acuerdo con Salva B.;ha de cambiar la actitud de algunos Sres. con respecto al Ayuntamiento.Como en la vida real,el negociar con inteligencia y modos,lleva a buenos resultados.Busquemos un representante, como tiene "Can Miret".(Está dentro y con cargo).
Por eso las basuras las aguantamos nosotros.
Publica un comentari a l'entrada