Estem en una Urbanització on qui més i qui menys, com a primera o segona vivenda, hi te una important inversió tan dineraria com sentimental.
La històría ens diu d’on venim, i això ens fá adonar-nos de lo molt lluny que estem de aquella vigorosa i afamada Urbantzació que tan d`orgull ens produia dir que era “la nostra urbanització”. On ha quedat tot alló?.On han quedat aquells Blancs i Vermells?, aquells campeonats de tenis?, aquelles cucanyes a la piscina? Aquells passa-carrers? Quanta melangía hem produeix recordar.ho.Que en dirien, del que avuí estem vivint, els benvolguts, Melenchon, Puig ( al cel siguin)…..i tans altres, que tan l’estimaven.
Día a día la veiem envellir i deteriorar-se a un ritme trepidant, i tan sols unes poques veus s’ alçen per expresar el desencant i frustació que crec tots sentim. Son tan poques que quasi bé ni s´escolten, pero ………… ¡ HI SON!.....a elles un sincer agraïment.
En especial, al blog PUNGOLES OPINA, que s’ ha erigit com l’unic mitja de informació per el veïns que s’interesen i…………! MOLT CURIÓS ¡!!!!!!!
42000 visites ….peró ….comentaris de resoposta o de debat….. ¡! MOLT POCS ¡!!.
Potser és desencant? …….o potser ….DESINTERÉS?.
Posem.nos les piles i començem a juntar les mans…….Estem en temps molt difícils …no ens deixem portar per el desencís i remem fort i posem.hi tots una mica de esforç
ANÓNIM

5 comentaris:
La feina que feu és extraordinàriment important, i a la vista estan les 42.000 visites que es dieun aviat.
Ara bé, si em permeteu una opinió, des de fora estant, feu més d'oposició que no pas erigir-vos com a líders de la reconducció de la evident mala situació actual. La revolta necessita líders i aquesta avanguarda, per molt que remogueu les consciències, s'ha de trobar fora del món virtual.
Ànims, ja heu fet el més difícil, ara queda el més important.;)
Moltes felicitats.
Es nota la feina ben feta.
Ànims i enhorabona per aguantar tants anys i atreure tanta gent!
Molt bona idea la de les mans amb els colors dels semàfors! Molt bona!
Gràcies a tots....també heu sigut part de nosaltres i de la nostra xarxa de Vilamajor....sou un exemple!!
Publica un comentari a l'entrada