2 de set. 2009

El més visitat....quin orgull a cuidar!!


El Montseny és el tercer parc natural de tot l’Estat que més visitants va rebre l’any passat, segons un estudi de la publicació per internet Consumer Eroski, que ha analitzat les visites a 133 parcs d’Espanya –parcs naturals, parcs nacionals i reserves de la biosfera. El Montseny va rebre 723.486 visitants l’any 2008 i entre els 11 parcs naturals catalans ocupa també la tercera posició. Dels 11 parcs que hi ha a Catalunya, només quatre han registrat un augment de les visites entre el 2007 i el 2008.

El Montseny és el parc natural que ha registrat el major augment, amb 80.000 persones de més. Se situa així entre els 35 parcs de l’Estat que han rebut més visites d’un any per altre, ja que la meitat dels parcs naturals espanyols han reduït el nombre de visitants en aquest període.

El massís del Montseny, amb 31.064 hectàrees i declarat parc natural l’any 1977, té centre d’interpretació i algunes de les seves instal·lacions estan adaptades per a persones amb discapacitat. El Montseny és l’única reserva de la biosfera que hi ha a Catalunya des de l’any 1978.

El 9nou