27 de set. 2011

Tornem a informar sobre l'assalt amb violència de Les Pungoles...Més dades

Segons hem pogut contrastar amb els afectats del recent assalt amb violència de les Pungoles, els rumors que ens han arribat des de diferents punts,  s'allunyen molt de la realitat. L'agredit, soci de l'empresa Construccion de Moldes al P.I. Sud de Cardedeu, que va estar greument ingresat a Terrassa, per una perforació intestinal i en les extremitats inferiors, per arma blanca, amb una inicisió a 2cm de la aorta, i amb politraumatismes al cap, que el van deixar irreconeixible, assegura tenir la certessa absoluta que NO va ser cap ajustament de comptes, com certs interesats van promulgant pels carrers, ja que no ha tingut cap conflicte en la seva empresa. 

Tres encaputxats amb accent extranger, el van tenir 2h segrestat, amb agresions constants al cap, i al cos amb arma blanca, i havent tornat a treballar intermitentment,encara té problemes d'equilibri derivats dels cops rebuts.

El veí, ja ha tornat a fer vida a Les Pungoles, amb la seva família, millorant les mesures de seguretat de la casa. Ens han comentat, que la passada nit se li va disparar l'alarma, i la por va tornar a recòrrer el seu cos, com és lògic.

Suposo que els regidors hauran mostrat preocupació per l'afectat (o segurament NO), i evitaran rumorologia improductiva, i esperem que això NO li deu generar alarmisme a la nostra alcaldessa, però prego que no genarilitzi la seva fredor a la resta de població, que sí estem espantats i molt, per la proximitat i agresivitat dels fets . Potser deu ser una mostra més de l'interés de la nostra alcaldessa de Sant Antoni de Vilamajor per les pors i preocupacions dels ciutadans de les urbanitzacions.

Tornem a reflectir que les mesures de seguretat han d'amplificar-se, i treballar amb molt de carinyo aquesta preocupació ciutadana, i no tractar-la de "petites accions sense importància"

2 comentaris:

Jesús Sans Pros ha dit...

Es unas llàstima que des de la màxima institució del nostre municipi s´hagi miniminitzat l´afer dels robatoris i l´assalt amb violència a la casa d´un veí nostre.Cada vegada que la senyora alcaldessa es refereix al tema de les urbanitzacions ho fa amb un to i una actitud que no m´atreveixo a dir menyspreativa pero si distant.
Espero i confio que l´actitud dels demés partits i persones que formen el govern municipal reflexionin i demostrin amb fets que les persones que vivim fora del nucli urbà també som ciutadans de Sant Antoni de Vilamajor i tenim dret a ser respectats i tractats com tals.
Manifestar les nostres inquietuds i preocupacions forma part del dret que tenim les persones que vivim en societats democràtiques.L´obligació de les institucions es escoltar-les i establir ponts de diàleg i en cap cas actuar des de la prepotència i l´arrogància.

Salva Bagunyà ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.