13 de nov. 2011

I si hi ha foc,..... què??

Sabríeu com s'ha d'actuar en cas d'incendi forestal que envoltés la urbanització? Sabríeu cap on està el punt de reunió on dirgir-nos nosaltres i les nostre families per ser evaquats amb seguretat i rapidessa? Sabríeu qui seria el màxim responsable en aquest cas d'emergència? I en cas d'inundació? O fuga química a Sant Celoni?........Nosaltres tampoc. 

Aquesta desconeixença és la que intenta eludir un Decret de la Generalitat, el 82/2010, que també afecta a urbanitzacions en entorn forestal, i pel que el PUSA va demanar una Comisió en una Moció del primer Ple Ordinari d'aquesta legislatura la qual va ser aprovada. La Comisió ha d'estudia, qui, com i quan desenvolupa i implanta aquest PAU (Pla d'Autoprotecció). Esperem que l'equip de govern, les Juntes de Conservació i les AAVV, es fiquin al cas, i comencem a treballar per complir la llei i la nostra seguretat i de les nostres famílies.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Como siempre apoyo todo lo que nos comunicais,y en concreto lo del fuego, y fugas químicas.No está demás un boceto del tema.
Aprovechando: ¿Alguien sabe como solucionar el problema de las piñas
y los intrusos dentro de casa?
Voy a salir y me encuentro un negro dentro que me da un susto de muerte.
Me rompen la mesa de mármol, las jardiners,los faroles, con los piñazos desde arriba de los árboles.
De paso si hay algo fuera desaparece.
Quien nos protege de ellos.
Si algún día se nos cae alguno y se mata dentro ...¿que´?
No es cuestión de racismo , es que son negros. Y, no vale lo de pobrecitos;el año pasado en signos me dijeron que me cortaban el cuello (Llamé a los Mossos,y este año estoy igual).
Yo casi no recuerdo como es una Piña. Nos quedaremos sin bosques de Pinos. De momento solo se salvan los vecinos que tienen perros.
Gracias.

Agustí ha dit...

Exacto !!!

A nostros nos pasa lo mismo. hay negritos que si llaman al timbre y ven que nadie sale a abrirles la puerta o detectan que no hay nadie por el jardin saltan la valla y se meten en el jardin a trepar por los pinos. A mi me han roto ya varias tejas. Lo malo es si se caen del pino y se matan o lastiman seriamente dentro de tu parcela. Encima el puro te cae a ti !!

Pungoles Opina ha dit...

Bones,
Traslladarem aquesta inquietut veïnal al proper ple del dia 24 de Novembre del 2011, en el punt de precs i preguntes. Gràcies per la vostra participació i opinió.