Veureu que hi ha el punt sobre el conveni entre Sant Antoni i Sant Pere de Vilamajor per l'execució de les obres, que segons ens informen, la gent del PUSA considera un gran èxit, producte de la feina de tothom, i votarà a favor, com a primer pas cap unes Pungoles millors.
Tot i aquesta gran notícia pels pungoleros, la gent del PUSA ens fa saber el seu descontent al veure que l'alcaldessa i el govern NO han inclós en l'ordre del dia, per sotmetre a votació, les dos propostes presentades pel grup municipal de les urbanitzacions, que tractàven els següents temes:
- Proposta per definir un calendari públic per reservar instal.lacions municipals (nucli urbà iurbanitzacions)
- Proposta per la millora de les bandes rugoses en urbanitzacions.
La gent del PUSA, no enten perque l'alcaldessa i el govern no escolta les propostes constructives i es decanta sempre cap aspectes supramunicipals.
Tot i aquesta resposta poc constructiva de l'alcaldessa, els dos regidors del PUSA exposaran els dos temes en els precs i preguntes, demanant les corresponent explicacions, juntament amb altres aspectes d'interés municipal.
![]() |
Ordre del dia del ple del 26/01 |
La gent del PUSA convida a tots als veïns a assistir-hi al ple, i viure la feina del govern en directe.
Cap comentari:
Publica un comentari