En la reunió amb el PUSA l'alcalde va dir unes coses que ara en un diari desmenteix.....poca serietat no??......ATENCIÓ QUE ARA DIU AL NACIÓ DIGITAL QUE NO PAGARAN RES DE LES OBRES, TOT I LA MANCA D'NVERSIONS EN EL PASSAT!!! MAL ANEM SR. ALCALDE DE SANT PERE DE VILAMAJOR!!
3 comentaris:
L'Ajuntament de Sant Pere de Vilamajor vol fer uns aclariments sobre el publicat al web del PUSA (Partit de les Urbanitzacions de Sant Antoni) el 16 d'Octubre com a resultat de la reunió del 9 d'Octubre. En primer lloc cal aclarir que el Sr. Ferran Calvera, representant del PUSA, va tenir una reunió amb el regidor d'obres i serveis Joan Bruguera, la regidora d'urbanisme Irene Bonilla i l'alcalde Martí Artalejo, no pas amb el regidor de promoció econòmica Joan García, tal i com ha publicat erròniament el PUSA.
Volem remarcar que la voluntat de l'Ajuntament de Sant Pere de Vilamajor és sempre atendre i escoltar a tots els veïns o els seus representants. D'aquesta manera no ens vàrem reunir amb el Sr. Ferran Calvera perquè fos un regidor d'un ajuntament veí, sinó com a representant d'uns veïns, encara que sigui un partit que no es presenta a les eleccions de Sant Pere. Tot i que per aquest fet no pot representar cap veí de Sant Pere el vàrem rebre com a un representant de la Urbanització de les Pungoles.
Respecte al punt segon, el del recepcionament de les Pungoles, hi ha varis punts que cal aclarir. Es parla com si les dates facilitades en el full de ruta pel recepcionament que se li va entregar fossin definitives; però cal saber que tot plegat depèn primer, que es modifiqui el projecte original; segon, que es compleixin els requisits necessaris perquè els dos ajuntaments el puguin aprovar i tercer, que els propis veïns el vulguin tirar endavant.
Es parla d'un import de les obres de nou milions d'euros. Aquesta xifra en cap cas va ser facilitada per l'Ajuntament de Sant Pere de Vilamajor. En tot cas es va comentar que l'objectiu és rebaixar substancialment el cost previst en el projecte original, que per cert aquest ja era inicialment molt inferior a aquesta xifra facilitada pel PUSA, i per tant l'import resultant de la modificació del projecte, que encara no es coneix, haurà de ser encara més baixa i per tant molt allunyada a aquesta xifra que diu el PUSA. D'igual forma el PUSA afirma que "l'Ajuntament es farà càrrec del 10% tal com marca la llei". L'Ajuntament de Sant Pere no va fer aquesta afirmació perquè això que afirma el PUSA no és possible. Les obres a realitzar abans del recepcionament d'una urbanització van a càrrec íntegrament dels propietaris.
Tot i que el PUSA és un partit polític i no una associació de veïns, i a més no és de Sant Pere de Vilamajor la voluntat va ser en tot moment de rebre'l i escoltar-lo. A posteriori i veient les falsedats que han publicat al seu web deduïm que no han volgut venir a informar-se en benefici dels veïns de les Pungoles, sinó a publicar unes dades errònies per a buscar (suposem) un enfrontament entre els dos ajuntaments i utilitzar-nos per fer oposició a Sant Antoni. No cal dir que prenem bona nota de tot plegat, que ho lamentem moltíssim i que esperem que aquesta actitud del PUSA no perjudiqui les bones relacions i sintonia que hi ha entre els equips de govern de Sant Pere i Sant Antoni de Vilamajor, que treballen plegats per a solucionar temes que afecten als dos pobles.
Acusar-nos de dir mentides o falsetats no crec que sigui just, tenint en compte que PUSA mai ha tingut cap voluntat de menystenir l' ajuntament de Sant Pere, i més tenint en compte que publicament vàrem agrair al nostre web, l' atenció rebuda per els regidors de Sant Pere, la cordialitat de la trovada i el to distés que va tenir lloc. Jo vaig assistir personalment a la reunió i vaig pendre notes sobre la marxa, crec que vaig entendre el que vaig traslladar al nostre web, ningú som infalibles, i per això podria acceptar que vaig mal interpretar la informació que se 'm va transmetre, però d' aquí a afirmar que PUSA menteix expressament per treure un rendiment polític a Sant Antoni i aconseguir un enfrontament entre els dos municipis, és certament poc elegant, intel·ligent i fins i tot poc honest. Amenaçar amb que no serem rebuts en un futur per tal de poder aclarar els dubtes dels veïns de Les Pungoles sona a altres temps de foscor democràtica.
En qualsevol cas, si algun dia PUSA te responsabiliats de govern, podeu estar segur que tindreu les portes obertes per reunir-nos les vegades que ho demaneu.
Tot i que agraim la resposta, considerem poc formal que un representant de l'ajuntament fagi un comentar en nom del govern de SP sense signar com ajuntament o persona. Demostra poca serietat i denota manca de transparència. Igualment ens alegra la resposta tot i que no compartim la realitat expossada i les formes demostrades tatxant de mentiders a la gent del PUSA qui no té interés electoral a SP
Publica un comentari a l'entrada