24 de des. 2012

Ajudar una persona aquest nadal

Les Pungoles Opina i Viu, a través del PUSA ha col.laborat en la Marató de TV3 en favor de la Lluita contra el Càncer, i també ha fet una aportació al Banc d'Aliments.

Donada l'actual situació de crisi, el nadal és el millor moment per analitzar el nostre entorn i fer un pas endevant per ajudar als que tenen necessitats. Potser tenim uns amics, familiars, o veïns que veuen difícil fer un dinar de nadal com cal o poder fer arribar els reis als seus petits.....És el moment de fer un gest de generositat, i arreplegar als que ho necessiten a taula, al voltant del tió....SI TOTS FEM UN GEST HI HAURÀ MÉS NADAL PER TOTHOM!!

Una bona iniciativa web que us recomanem per fomentar l'ajuda entre ciutadans amb petits intercanvis, és la xarxa social col.laborativa BarcelonaActua.