20 de març 2013

Ordre del dia del Ple de l'Ajuntament de Sant Antoni de Vilamajor que tindrà lloc demà 21 de Març del 2013

Us fem arribar l'ordre del dia del Ple de l'Ajuntament de Sant Antoni de Vilamajor que tindrà lloc demà 21 de Març del 2013, on el PUSA presentarà qüestions referents a les obres de Les Pungoles, i altres punts d'interés per les urbanitzacions, dels que us farem conexedors dies després del Ple. També us farem arribar punts d'interés del Ple del mes de Gener, un cop aprovada l'acta del mateix demà.

Us convidem a tots a assistir-hi i participar dels problemes que ens afecten a tots i veure les respostes o la manca d'elles per part del govern actual de CiU, trànsfuga del PP, ERC i Ginesta.










6 comentaris:

Anònim ha dit...

A ver si Pusa Sant Antoni le pregunta a Guardi y a la alcaldesa el porque aun no se han instalado los reductores de velocidad en la calle Pensament, agradecer una vez mas al PUSA su trabajo por Les pungoles y Alfou

Per SPectiVa ha dit...

No em sembla bé la moció contra la caça.

La llarga tradició d'aquesta activitat en el món rural, tant a Catalunya com a molts altres indrets, no es pot atacar des de posicions neoruralurbanites que sota senyeres desenfocades de la realitat del territori, exposen motius que s'allunyen de la realitat.

No sóc caçador, però respecto aquesta activitat feta des del respecte. I tots els caçadors de Vilamajor que conec són respectuosos amb el medi natural, perquè l'estimen. I en definitiva és seu, nosaltres estem convidats alli on, des de generacions immemoriables, s'ha caçat. I un títol de propietat sobre un troç de terra Vilamajorenca o un títol de pertanyença a aquesta comunitat, no ens dóna dret a alterar la forma de vida del territori que ens ha adoptat.

Trobo doncs -per una vegada- fora de lloc aquesta moció del PUSA.

PUSA (Israel) ha dit...

Bona nit PerSpectiva,

Tot i que tota opinió és important, PUSA ha traslladat al Ple una petició veïnal relacionada amb la por que genera la caça pels que gaudeixen a peu i bicicleta, amb grans i petits, del bosc en l'entorn de les urbanitzacions. Les armes no agraden a tothom aprop de casa.

Gràcies per l'aportació i esperem la teva veu constructiva al Ple.

Anònim ha dit...

Como simpatizante del Pusa,comparte lo anteriormente expuesto pòr Israel(PUSA).Animos y aseguir asi trabajando por nuestros vecinos.

Yo me pregunto si este ayuntamiento sabe donde esta les pungoles y alfou,pues NUNCA,JAMAS le hemos visto por aqui, GINESTA,GUARDIA,MARIA LUISA ALCALDESA AQUI NADIE LES CONOCE, SOLO vienen en epoca de elecciones en busca del voto de les pungoles y alfou,pues decirles que esta vez vayasen,dimitan,porque otroslo haran mejor que ustedes.

Quedan dos años para las elecciones locales y les puedo asegurar que todos los vecinos,PUSA,todo unido juntos podemos decirles les pungoles existe ,alfou existe,porque ustedes del ayuntamiento tienen olvidados a nuestros barrios.

Ferran ha dit...

Gracies per donar la teva opinió. No sempre es pot estar d' acord amb el 100x100 de les propostes que presentem, però en tot cas PUSA te uns valors ideològics que estan per davant dels rèdits electorals o d' estrategia política. Quan fem o deixem de fer propostes en funció dels vots que poguem guanyar o perdre, el millor que podriem fer es plegar. Sempre intentarem ser cuerents amb les nostres creences. Gràcies.

Ferran ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.