23 d’oct. 2013

Aquest mirall no funciona

Amb l'ànim de millorar el trànsit i la seguretat, la gent del PUSA ha sol.licitat a la junta de la EUC, que consideri prendre les mesures pertinents per millorar la funció i visibilitat del mirall de la cruïlla dels Passeig dels Pirineus amb l'Avinguda de l'Aneto, on les plantes i arbres impideixen el seu ús per la visibilitat al creuar amb els vehicles, i suposen un risc afegit als conductors refiats que transiten per aquest punt.




Esperem que la petició sigui escoltada

3 comentaris:

Anònim ha dit...

El propietari de la parcel·la on està situat el mirall hauria de podar també la valla de xipresos doncs envaeix la vorera i no hi pots caminar. has d'anar per la calçada on transiten els cotxes.

Anònim ha dit...

Jo soc el vehi de la casa del costat d'aquesta parcel.la, i he intentat posarme en contacte amb el propietari varies vegades sense exit. Ja no nomes per els xipresos. Si no que tambe per la parcel..la que no s'ha netejat en anys i te herves de metro i mitj que apart del ris d'incendi a l'estiu quan queden seques, esta ple de rates.
La parcel.la no es del mateix propietari que la casa del numero 32. Que aquest si que soc jo. Es va separar en dos parcel.les una amb la casa que vam adquirir fa dos anys i l'altre que es la que nomes hi ha una piscina. Si nesseciteu el telf del propietari podeu enviarme un e-mail a miquel@omnifauna.com

Gracies i salutacions.

Anònim ha dit...

Yo creo que el ayuntamiento de sant anton deberia de recordar todos los vecinos del municipio las pocas normas que puedan haber en referencia
A lo jardined que invaden al otro vecino u ed que los arbutos tienen que estar a metro y medio de la pared del vecino y no mas alto de dos metros.