Els pungoleros més antics recordaran èpoques on els cartells en venda de les cases abundaven per tots els carrers. I ara, pel contrari, fa goig veure com ha canviat tot. Vivendes que han rentat la cara. Famílies joves amb nens que viuen tot l’any, i que ens permeten sentir veus de nens jugant, tot i aquests darrers dos anys de Covid per oblidar. Els fills d’antics propietaris que han vingut a viure, a les cases de cap de setmana dels seus pares, cansats de les grans ciutats i del confinament. Segurament mai més tornaran als gegants de formigó.
Res pot ser millor per Les Pungoles que aquesta segona juventut, molt diferent de la primera. Unes Pungoles que han deixat de ser de barcelonins de cap de sermana i estiu, per ser de pungoleros del dia a dia, contents de gaudir d’uns privilegis que mai tindran les urbes, i que hem de saber gaudir, estimar i protegir entre tots. Gràcies per ser-hi i gràcies als que han cuidat de Les Pungoles perquè torni a ser un lloc on es vol viure.
1 comentari:
Ben cert. Les Pungoles avança cap a un futur que mai haguesim pogut imaginar. Gracies a tots els que han fet, fan i faran que aixó sigui inparable. Salut per tots.
Publica un comentari a l'entrada